Då var det dags..



Blandade bilder från förra årets midsommar, vi hade faktiskt väldigt skoj. Men i år blir säkert lika trevligt, dock slipper vi vissa händelser som lätt inträffar i Gislöv (platsen som Gud glömde). 
Glad midsommar till er alla, ta det lungt i år när ni går UT i trans.
Kommer sakna er Ingrid och Maria men nästa år får vi fira ihop. Det är bestämt!!!
Massa kramar....


Skulle vilja avsluta med att lägga in (den ökända) jordgubbsbilden på min kära kusin, men då blir jag väl strypt i eftermiddag. I och för sig med tanke på "kallemössan" borde jag göra det.
Men då ger hon väl igen med sovbilden från Nerja eller nån annan skräckbild på mig!!!
Vissa krig är inte ens lönt att starta, så enkelt är det. Eller inga krig egentligen men äh ni fattar vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sovbilden är faktiskt för klockren för att inte publiceras. Men, men... Jag ska väl försöka låta bli.



Jordgubbsbilden är dock ok att lägga på bloggen. Fast bara för att det är midsommar. Vi får väl ta en ny i år. Vissa traditioner ska man hålla hårt i!

2008-06-20 @ 09:51:32
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0