Igor, den lilla godbiten..



Den för oss som var i Spanien välkända sevitören på "lyxrestaurangen".
För att citera min Tusin:
"...hans vanställde son IGOR (Igor är dock bara arbetsnamnet. Förhoppningsvis heter människan något annat. Men han var mycket lik en Igor)".

Vi hade en ganska ingående disskusion under middagen om vad Igor kunde tänkas ha under sin japanskinspirerade jacka, knäppt ända upp till översta knappen. Förslagen var många men jag håller fortfarande stenhårt på leopardstring.
Lite trist att vi aldrig kommer få svar på vår fråga, hmm undra om han svarar på mail...



Några exempel på hur vår sexrätters såg ut, laxen är nog det godaste jag ätit i mina dar.
Och så här vackert upplagd var all våran mat, tror att det var Igor som stod för dekorationen.
Vilken man, suck..

Kommentarer
Postat av: Carro

Nog var laxen god alltid! Men det som Igor hade spottat på skeden till desserten var apäkligt!

2008-06-03 @ 19:57:45
URL: http://tokigt.webblogg.se
Postat av: Emm

Måste hålla med, Igors hemmagjorda spott var faktiskt INTE ALLS gott.. Nästa gång är det bättre om han suger på en vicks innan så det åtminstone kan smaka lite friskt..
Ska nog maila även om detta tips när jag ändå ska fråga DEN EVIGA frågan..

2008-06-03 @ 21:11:54
URL: http://emm.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0