Paus i mitt liv??

Varför känns det som om någon kommit åt pausknappen i mitt liv.
Som när man ser på film, figurerna liksom fastnar i en position.
Hur mycket dom än försöker röra sig går det inte förrän någon trycker på play igen.
Jag bara undrar vem som håller i min fjärrkontroll.
Är det kanske jag som själv måste vilja till 100% för att filmen verkligen ska starta igen??


Vill sluta grubbla så det kan gå  framåt ett tag igen. Sluta självömka mig som någon så fint uttryckte sig. 
Men allt är inte grått och trist hela tiden som det kanske låter, jag har mina ljusa stunder med.
Vissa dagar är det bra, andra mindre bra och vissa dagar är det knappt inte alls.
Önskar bara att de bra dagarna kunde överväga de mindre bra snart.

I will be waiting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0