Så gott folk...

Så gott folk då var det dags att börja ladda inför kvällens match.
Som ni kanske vet så hejar jag ikväll på Turkiet. Vad hände ens där??
I det stora hela hejar jag på Ryssland men deras match får man vänta på en dag till.

Vet egentligen inte varför jag inte tycker om Tyskland men det är något som stör mig helt enkelt.
Kan kanske vara av en så enkel anledning som att Ballack liknar nån jag inte riktigt gillar.
Precis som om det är Tyska landslagets fel...
Därför hoppas jag att Turkiet gör årets skrällmatch och tar hem vinsten ikväll.
Det är inte mycket som talar för dem men underligare saker har hänt.
Har man tur kanske Ballack eller nån annan kan stuka foten i tredje minuten eller så.

Slutsats som jag önskar och hoppas:

Turkiet-Ryssland i Final.
Ryssland vinner med 2-1.

Slutsats som det egentligen bör bli:

Tyskland-Ryssland i Final
Ryssland vinner med 2-1




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0