Så här långt...

Så här långt håller min gissning i sig, konstigt nog!! Vi är alla lika förvånade, inklusive jag.
Tyvärr har det varit lite för många skott som hamnat bara precis bredvid för att jag ska fortsätta ha rätt genom hela matchen.
Därför lär allt ändras i andra halvlek, men om det nu tvunget ska göras kan det väl få vara av denne man....



Jag säger bara grrrrr....

Ps.1 Jag hade aldrig kunnat bli hans fru ändå så det är verkligen inte lönt att tråna.
Ni kan ju tänka er, Emmy Toni!!! Hur f-n låter ens det. Ds.

Ps.2 Nu börjar matchen igen. Har googlat bilder på en viss man för länge nu. Ds.


Kommentarer
Postat av: Carro

Kan inte han ta PERSSON??!

2008-06-18 @ 21:30:50
URL: http://tokigt.webblogg.se/
Postat av: emm

Jo Luca Toni-Persson kan ju funka. Att jag inte tänkte på det innan :P

2008-06-18 @ 21:40:27
Postat av: Anonym

Eller bara rent av Luca Persson, snyggt som Italienskt fotbollsproffs..

2008-06-18 @ 21:44:25
Postat av: Carro

Tycker själv att det låter väldigt internationellt!



Och i Italien tycker de säkert att Persson är exotiskt!

2008-06-19 @ 09:06:48
URL: http://tokigt.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Luca Persson?? Han kommer ju bli hånad i ligan...

Det håller inte!

Du får träffa nån annan!!

Emmy Stoor kanske kunde varit nåt???!!!

2008-06-19 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0