Städsyndrom??

Varför kan jag aldrig ta det lugnt på jobb när min tusin är ledig??
I morse var min tanke, tidning, blogg, kaffe och allt detta skulle intagas i ett otroligt lugnt tempo.
Kunde riktigt se framför mig hur glada och trevliga alla kunder skulle vara.
Jag skulle stå där med en varm kopp i handen och le glatt mot alla hela dagen.

Men något gick snett på vägen!!!!
Nu sitter jag här alldeles slut och med en svag huvudvärk som börjar ge sig till känna.
Det kan bero på min supermannenanstränging eller så är det bara doften (osen) av skursåpan som har bedövat vänstra hjärnhalvan och ligger som en dimma mellan mina öron.

Jag har omorganiserat hela lagret, städat på hyllorna och knäskurat rummet vid disken!!!!

Och allt helt frivilligt, jag måste ha någon form av syndrom.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är en mycket sjuk människa, men det är väl tur att någon av oss är det!

2008-06-24 @ 19:12:53
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0