Då bär det av...

Då bär det av till möllan ikväll, där bjuds det på mat och dryck (spontant). Ska bli trevligt att få prata och hänga med Ingrid som är så bra att ha just nu. Tack för att du är så snäll och stöttande mot mig för tillfället.
Hade egentligen blivit uthyrd att sitta barnvakt men min kära far ställde upp och tog mitt pass. Även om barnen är härliga känns det som om jag behöver få komma ut lite. Tack pappa!!

Imorgon är det Sverigematch och grillfest på Ingrids gård, men osportslig som hon är har hon bjudit till HÖR OCH HÄPNA kl. 19.00. Får man ens göra det en dag som denna??
Jag tror det är förbjudet enligt Svensk lag men jag lovar att kolla upp det och återkomma med svar.
Jag ska dock få komma på "grillkvällsförfest" klockan sex så jag kan se matchen.
Det lär väl sluta med att alla sitter på innergården och har trevligt medan jag befinner mig i lägenheten skrikandes på tv:n. Tro det eller ej men just vid speciella tillfällen som VM och EM etc. blir (till och med)  jag ganska sporttokig.

Hoppas på vinst imorgon men (vågar knappt säga det) egentligen tror jag 2-1 Spanien.
Vi kan väl bara hålla tummarna att jag har fel.



Den här gesten vill vi se mycket av imorgon... Hoppas, hoppas...

Kommentarer
Postat av: Ingrid

1. Det är ju för att du är min bästa Emmy...

2. Du kommer glömma allt om töntiga fotbollstittarregler när du får se vilken förfest jag fixat enkom för din skull.

2008-06-13 @ 23:31:15
Postat av: Maria

Bra gissat på slutresultatet...tyvvär stämde det...

2008-06-15 @ 11:02:17
Postat av: Jess

Fan jag trodde på samma resultat!

Du och jag borde börja tippa lite oftare tror jag...

2008-06-15 @ 16:49:34
URL: http://jessicapessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0