Nu har jag fått min paket...

Nu har jag fått min present som Tusin köpt till mig i Trelleborg!!
Kan ni gissa vad jag fick???

En jättesöt liten påse full med kärlekste.
Världens godaste te fullt med små rosa hjärtan i.

Har redan fått teet en gång i present men den "tog slut" illa kvickt.
Jag har saknat mitt favoritte mycket, så ni kan ju gissa hur glad jag blev.

Tycker om när min Tusin för en gångs skull köper en snäll present till mig.
Annars är hon bra på att pika mig med paket.

Tack så väldans mycket, du gjorde min dag gladare...

Kommentarer
Postat av: Carro

Försöker komma på vad jag pikat dig med....



Träningskortet.... Nä, det kan det inte vara.

SPA-presentkortet... Borde det inte heller vara.



Hmmm.... Aha! De blinkande tandborstarna! Kanske inte så mycket en pik som ett försök att få behålla min alldeles egna tandborste för mig själv!

2008-06-25 @ 20:34:12
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0