Närhelst ni känner er redo grabbar..

         




Nu vet ni att vi inte längre behöver köra på det här med att  "spela svår". Verkar som onödigt slös med tiden.
Så grabbar närhelst ni känner för det är det bara att ringa. Mitt nummer finns på eniro.se.

For Torres and Joaquin that don´t speak swedish, here´s an explanation.
We know eachother so well now that we can skip "playing hard to get". Seems like a waist of precious time.
So whenever you feel like it give me a call. You can find my number at eniro.se.



Fast nu efter min engelska förklaring känns Lasse som det säkraste kortet.
Med tanke på min svengelska så känns det lite sådär för att vara ärlig att hänga med Joaquin på Oscarsgalan eller nån annan event. Torres lär väl själv prata spanglish så det är väl i så fall mitt andra alternativ.
Nej tacka vet jag Lasse, där kommer jag undan med min ytterst breda malmöitiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0