Är det detta som kallas insikt...

Total förvirring, för att sammanfatta innehållet i denna frökens huvud.
Idag känner jag bara att det är dags att ta fler beslut, inre beslut.


Shit happens, helt enkelt. Jag kan inte kontrollera allt, saker kan bli fel oavsett vad JAG gör.
Jag tar det, jag accepterar det och skriver under det kontraktet.
Varför ska man mesa när man bara lever en gång?
Varför vara den som håller tillbaka när DET lika gärna kan förstöra allt?
Faktiskt förstör det mer än jag kanske innan velat tro.
Jag har sett varningskyltarna och jag tänker förändra allt.
Man kan ju inte leva i rädsla...

....usch hinner inte ens skriva detta innan man börjar darra på manschetten.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0