Bilderibloggen, YES!!

Dagens konstaterande:
Jag har på tok för lite bilder i min blogg. Tycker själv om att gå in på andras bloggar och titta på bilder. Är faktiskt ganska sällan som jag orkar läsa mig igenom vad folk egentligen skriver (om det inte är nån av mina töser såklart). Därför ska jag numera silvertejpa fast en kamera runt handleden eller annat passande ställe (har inte riktigt bestämt vart än men det kommer). Nu j-vlar ska bloggen bli en riktig bildblogg, så alla kan följa mitt liv inte bara i skrift utan även i bild. Bra va, är själv väldigt nöjd med dagens konstaterande!!

Ps. Ska försöka börja med bildbloggen redan idag. Får väl se hur länge det håller. Min kusins sjukdom överengagemang har nämligen smittat av sig på en ytterst lättsmittad jag. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0