Dagens upptäckt..

Glömde berätta om dagens upptäckt!!
Har äntligen kommit på vem som skrev den ANONYMA kommentaren "Du är pryd" på ett inlägg jag hade för hundra år sen. Jodå ingen mindre än personen som själv blir sur över snärtiga anonyma kommentarer, allas vår egen föredetta bloggerska.

Dumt att först skriva vänliga kompiskommentarer och sen försöka vara kaxig när man ser vem som har skrivit. Hehehehehe, här kommer ingen undan.


Ps. Jag vet att kommentarerna lär minska ännu mer nu på min blogg nu, men hellre inga kommentarer än elaka, så det så!! Ds.

Kommentarer
Postat av: jenny

Om det e mig du menar så e du ju helt ute o cyklar. Lite väl pinsmant o barnsligt du beter dig. Men tydligen e det ju nån annan som tycker att du e pryd, ojoj!

2008-05-15 @ 18:01:58
Postat av: Carro

Hej Jenny!

Trist att du har slutat blogga. Men jag kan förstå. Det tar ju ganska mycket tid!

Inte för att jag vill lägga mig i egentligen. Vet inte vad konflikten eller vad man ska kalla det gäller ens. Försöker alltid att hålla mig opartisk. Men det var jag som fick fram ditt IP-nr. Visst kan det vara så att någon annan har använt din dator, men man kan med all säkerhet säga att det var på din dator det skrevs.

Ha det så bra!

2008-05-15 @ 18:38:08
URL: http://tokigt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0