Glädjeämnen..

I dag försöker jag glädjas åt de små sakerna i livet som:

* Mina fina örhängen som jag hittade när vi storstädade garderoben.
* Att mina naglar faktiskt börjar bli ganska långa.
* Att solen lyser mest hela tiden.
* Att jag ska få spendera hela helgen med människor som betyder något för mig.
* Att jag snart ska få en chai i min hand och lite sol i mitt ansikte.
* Att jag har fina vänner som bryr sig om mig.


Har lite svårt att vara helnöjd för tillfället, med tanke på alla saker som snurrar runt i mitt huvud just nu är det inte så konstigt. Fattar bara inte varför det skulle bli så här??
Helt nöjd är jag med min tro på att allt samlas på karmakontot och SHIT det här blir inte lätt att komma undan :D 

Kommentarer
Postat av: Jess

Blen du inte glad för örhängena jag hitta när vi städa köket då!!!

2008-05-08 @ 20:08:54
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0