Helgen i kort version...

Som ni kanske har märkt har min Tusin barikaderat datorn på jobb (nästan) hela dagen. Detta har i sin tur gjort att jag inte kunnat blogga om min helg, men den som väntar på något gott...

Fredag:
Promenad längs stranden i solnedgången, väldigt mysigt. Skönt att kunna gå ute vid nio-tiden utan vare sig kofta eller jacka, då är det sommar!! Efter det var det film som gällde, såg The eye med Jessica Alba. Alltså hon var inte där, hon hade huvudrollen i filmen.Trots att det var en ganska b-ig skräckis tyckte jag att den var lätt sevärd. Efter filmen var det hemkörning av en relativt sömnig Emmy, som mycket väl somnade precis som förr i tiden på väg till kudden.

Lördag:
Först på dagen var det jobb, som alla lördagar. När butiken var stängd åkte jag hem till kombo som hade scones i ugnen och kaffet på. Maten intogs och efter det var det gräsmattan och solning för hela slanten som gällde.
Senare på kvällen var det partaj hemma hos Ingrid och Kim, mycket trevligt. Konstigt bara att vara på fest med hur mycket folk som helst och ändå kan man gå hem och bara ha lyckats prata med dem som man kom med. Nej, nu överdrev jag lite men i princip var det vi gamla vanliga som umgicks. Men mycket skratt som alltid! Det är skönt att man har lyckats hitta några till med samma tråkiga humor som en själv.

Söndag:
Vaknade i ottan och började dagen med kaffe och undanplockning. Efter det var picknickväskan packad och turen till Falsterbo gick av stapeln. Vi låg några timmar på en filt och glassade i solen. Sen kom Ingrid och hennes Marcus och gjorde oss sällskap, trevligt!! Jag fick till och med en present, bara för att jag är så snäll... Eller nja..
På kvällen var det grillning och efter det såg vi film. Vi såg Enchanted, en riktig tjejfilm men det är ganska kul ibland. Den rekomenderar jag till alla av honkön eller hankön med en kvinnlig sida (typ Andy)..


Kommentarer
Postat av: Jess

Du glömde säga var du fick kaffet och vem som laga det!!!

2008-05-13 @ 14:00:15
URL: http://jessicapessica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0