Pinacolada rakt ut i blodet...

Idag har packningen inför resan (åtminstone) påbörjats. Sommarplaggen har dammats av och lagts i hög på min säng, sandalerna är putsade och sollotionen framtagen ur skåpet. Jag har även fått köpt svalkande bodylotion som ska användas på min förhoppningsvis snart brunbrända kropp. Jag har kanske glömt berätta att JAG ÅKER TILL SPANIEN PÅ LÖRDAG!! Är det inte helt sjukt, både att lilla jag ska få vila upp mig i värmen och att resan som varit låååångt fram i framtiden faktiskt är om tre dagar. Detta kommer leda till en bloggpaus!! Det är i och för sig inte så stor skillnad mot nu (bloggtorkan, jag befinner mig i). Har verkligen tänkt blogga flera gånger de senaste dagarna men det är som om jag är helt tom inombords.
Det går förhoppningsvis över efter min semester....

image196  image197

Detta ska intagas i enormt stora mängder. Tänkte höra om hotellet har nån form av anordning så man kan få det intravenöst, alternativt råna nåt närliggande sjukhus. Perfekt att bara koppla in sig till en droppställning vid incheckningen. Sen har man den med sig hela veckan, ni vet på en sån stålställning med hjul. Rulla med den ner till polen på morgonen och så kommer nån form av "servitör" och byter påse när det börjar sina. Ska nämligen försöka röra mig så lite som möjligt på denna resa och det kan vara nog så jobbigt att behöva ränna i baren hela tiden. Kusin intresserad, jag kan höra till dig med om du vill....

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo tack, boka gärna en droppställning till mig med. Tänker inte ta ett enda onödigt steg på resan.

2008-05-21 @ 22:55:53
URL: http://tokigt.webblogg.se
Postat av: Jess

Det verkar jobbigt att rulla ner ända till Polen från Spanien, känns lättare att dricka den!
Däremot hade det varit perfekt att rulla ner till poolen!!

2008-05-22 @ 23:17:09
URL: http://jessicapessica.webblogg.se
Postat av: Carro

Om vi nu ska märka ord så ligger Polen upp och inte ner från Spanien!

2008-05-23 @ 10:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0