Som man kan hitta på...

Började i morse läsa på vår tvål här hemma, medans jag borstade tänderna. Texten gjorde mig inte bara glad utan även ganska förvånad.

"En modern läcker tvål, designad och trendig, skapad inte bara för att uppfylla din huds behov utan också berika din själ. Den har en förtjusande, självständig doft som kommer skänka dig lycka, fräschör och glädje varje dag i ditt liv."

Ska kanske tilläggas att vi har haft den här tvålen ett tag och att den är inköpt på rusta för 10 kr. Läste faktiskt inte på texten när jag handlade den utan tyckte mer att flaskan matchade finfint i vårt badrum.Det är inte förrän nu som jag förstår vilket kap jag har verkligen gjort!! Fast i och för sig har jag har varken känt av dess självständighet eller nån direkt lycka. Kan inte heller påstå att min själ känns något mer berikad mot förr, men vi får väl vänta och se.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du brukar ju faktiskt säga att du är gladare nu för tiden!

Nu vet vi varför!

2008-05-23 @ 10:49:06
Postat av: Inga Plinga

Man brukar ju säga: Det man inte vet, har man inte ont av. Så kanske är det först nu du får uppleva allt detta underbara som bara en tvål kan ge.

2008-05-23 @ 20:18:46
Postat av: Sawen

Åh, den vill man ju köpa!

2008-05-23 @ 23:45:48
URL: http://sawens.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0