Att göra 2009!!!!!

Min kära vän Ingrid har lyckats inspirera mig till att göra en lista.
Ingrid och hennes Marcus har sedan länge haft en lista över saker man vill göra.
Det kan handla om allt från att gå på den restaurangen som jag så länge velat till att åka nånstans man aldrig varit.
Pratade med tjejerna i Lördags och vi kom alla fram till att det lät som en god idé att tillsammans göra en lista.
Alla får komma med förslag på vad vi ska ha på listan men det hela handlar om att göra saker man inte brukar.
Dessutom kan vi hjälpas åt att sporra varandra att bli lite mer spontana.

Sakerna på listan måste kännas rimliga att uppnå och inte vara sånt som att åka rymdraket eller nåt...
Tanken är väl att alla ska få fylla i och lägga till önskemål på saker att göra.
Så här kommer den då!!!!!

Listan över saker vi ska göra under 2009!!!
*
*
*
*
*
*
*

Listan ekar ganska tom just nu så kom med förslag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag har precis skrivit om listan på min sida :) Skriv med Thailand på listan! Det är en stor grej men vi får ha det som ett kanske...

2008-11-19 @ 14:20:04
Postat av: Jess

Jag tycker vi ska åka rymdraket!!!

Lägg det på listan!

2008-11-21 @ 16:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0