Dagens barn..

Nästa person som tittar in i vår butik och utropar "här är bara för bebisar", riskerar att råka ut för en riktigt hård skallning mitt på pannbenet. Och jag skojar inte!!!

Jag har i mitt 26-åriga liv hittills aldrig stött på en bebis som kan läsa, räkna, lägga 100 bitars pussel etc. etc.
Men vad vet jag, dagens barn verkar vara lite före sin tid om man säger så.

Numera röker man cigarr och läser Dagens finans redan vid 6 års ålder. För att leka med leksaker som passar ens ålder det går minsann inte. Och vi ska inte tala om att vara barnslig, det är bara pinsamt.
Eller vad säger du kusin?

Kommentarer
Postat av: carro

Idag är jag ledig, så min barnbitterhet är inte vad den brukar vara. Återkom på lördag 11.00 när jag hunnit jobba en hel timme... Då vill jag garanterat döda alla under 18år!

2009-08-20 @ 22:34:56
Postat av: Hemlig beundrare

Dagens finans?? Menar du dagens industri?

2009-08-21 @ 22:48:06
Postat av: C

NU har jag mord i sinnet!



2009-08-22 @ 15:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0