Män som hatar kvinnor..

Just nu läser jag världens mest spännande bok. Jag kan varmt rekomendera Stieg Larssons roman "Män som hatar kvinnor" till alla er som inte har nåt att läsa för tillfället. Men jag får nog varna er om att man väldigt lätt blir helt fast. Jag spenderar all "ensamtid" med näsan djupt begraven i denna bok. Har bara några sidor kvar sen ska jag få börja på nästa bok i milleniumserien "flickan som lekte med elden". Är den ens lite i närheten av så bra som denna så är jag mer än nöjd. Låter lite som om jag är köpt av förlaget men för er som trodde det så vill jag bara säga att så är inte fallet!!



Jag ger denna boken fem Jan-Björns av fem möjliga (om det är okej att man lånar honom??)

         

Kommentarer
Postat av: Maria

Jan-Björn tycker det är väldigt roligt att bli utlånad! Jag börjar fundera kring om jag ska ge böckerna en chans, men med tanke på att jag ska börja jobba snart så väntar jag nog lite...

2009-01-15 @ 14:55:49
Postat av: Jess

Gud va jag leta efter Jan-björn härom sistens!

Eftersom jag inte hitta honom fick jag va utan!

Nu vet jag var jag ska leta nästa gång.... Kanon!

Nä nu måste jag städa!!!!!!!!!!!

2009-01-15 @ 15:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0