Så lyckligt lottad jag är...

Vill mest bara berätta att jag är så glad för mina allra bästa vänner.
Det är inte många här i världen som ens finner en vän att stå nära och jag har haft turen att få flera stycken.
Tänkte berätta varför just mina vänner är så fantastiska...
Sen är de alla bra på alla möjliga sätt men detta är deras speciella egenskaper som just jag får glädjen
att ta del av.

Carro för att:
*hon alltid får mig att skratta
*hon får mig att inse hur livet egentligen borde ligga till och inse att städning inte är livsviktigt
*hon är ett väldigt trevligt resesällskap

Jessica för att:
*hon kan få mig att skratta eller gråta med en enda blick
*hon får mig lugn i själen
*hon känner mig så väl som ingen annan

Ingrid för att:
*hon alltid kommer med bra råd gällande allt i livet
*hon drar med mig på saker jag aldrig skulle gjort ensam
*hon kan förklara mina tankar på ett sätt så till och med jag verkar logisk

Att inte glömma så har jag en ny men väldigt kär vän som definitivt förtjänar en plats på listan. Hon tillhör inte än en av  veteranerna men hon är på god väg. Jag hoppas att 2009 blir året jag spenderar mer tid med henne. 

Maria för att hon:
*hon alltid har lätt för att skratta
*hon bryr sig om mig trots att jag inte är hennes närmsta vän
*hon har ett sätt att umgås som gör en helt avslappnad


Kommentarer
Postat av: Maria

Å vad söt du är! Nu blev jag alldeles varm i hjärtat! :) Hoppas du vet att jag tycker väldigt mycket om dig oxå!

2009-01-15 @ 14:35:34
Postat av: Jess

Snyft...

2009-01-15 @ 15:28:04
Postat av: Ingrid

Det är lätt att vara allt det där, när man får tillbaka så mycket. Kram kram

2009-01-16 @ 18:58:54
Postat av: Carro

Naaaaaa.....



Det var väl ett alldeles fantastiskt inlägg att komma hem till!



Du är väl en snäll en!

2009-01-17 @ 20:09:36
URL: http://tokigt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0