En svår och jobbig grej..

En svår och jobbig grej...
Du har så lätt att stampa sönder, när du väl fått in en fot.
Det är så lätt att kasta kärlek när den vackert tas emot.
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå.
Det är snart en vecka sen du ringde, så jag börjar nog förstå.



Jag säger som så många gånger förut, Winnerbäck vilken poet.
Hans texter träffar alltid mig rakt i hjärtat, precis exakt så har jag ju känt. 
Han beskriver kärlek och känslor på ett  så vackert och ärligt sätt. 
Även om min crush har lagt sig så kommer hans låtar alltid att trösta mig när jag är ledsen, göra mig glad när jag känner mig nere osv. Ja, ni fattar säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0