Mambo for ever???

En sak som jag reagerat på nu när jag är mambo.
Varför är folks reaktion när man berättar var man bor alltid att ställa frågan:
- Men du ska väl flytta därifrån, du letar väl lägenhet??????

Nummer ett om jag inte gör det spelar det dig någon som helst roll var jag bor så länge jag trivs med det.
Dessutom känns det som en sjukt dum sak att fråga. Det kan väl inte vara så vanligt att man flyttar hem när man är 26 år fyllda och tänker att här ska jag bo tills jag blir gammal, eller?
Som om det var planerat så.
När jag blir stor ska jag först flytta till en egen lägenhet och sen när det har gått några år så har jag tänkt flytta hem igen. Åh lyllos dig.

Nästa gång nån frågar ska jag svara:
-Nej det är väl klart att jag inte planerar att flytta därifrån!!!! Nu när jag äntligen har fått Mamma till att gå med på att jag får bo hos henne kan jag väl inte bara fördärva den chansen. Är du helt galen eller!!!??
Behöver jag tillägga, suck och stön...

Kommentarer
Postat av: Carro

Dumma frågor SKA besvaras med dumma svar... Det är enda sättet!

2009-03-05 @ 22:33:55
URL: http://tokigt.webblogg.se/
Postat av: emm

Skit ska skit ha eller?

2009-03-05 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0