Tomhet...

Känner mig helt tom efter kvällen igår.
Det är så mycket jag kanske borde känna men inte känner, eller gör jag det ändå??
Har jag blivit det stenhjärta jag absolut inte vill bli eller är det något annat som  är fel.
Ni som känner mig väl vet att jag är en person med mycket känslor, både bra och dåliga.
Varför känner jag mig då så tom just nu!!? Är inte van vid att känna absolut ingenting, helt död inuti.
Vaknade i morse och visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Har gått med den känslan hela dagen.
Är varken ledsen eller glad utan nånstans där mitt i mellan.
Det var ju inte så här jag hade planerat att det skulle bli men bryr jag mig egentligen???

Detta inlägg snurrar ju bara till det ännu mer, var ju tänkt att det skulle reda ut vad jag egentligen känner.
Detta kanske inte går att reda ut, endast tiden kan utvisa som det så fint heter.

Kommentarer
Postat av: Eddy

Du har spenderat de senaste veckorna med att intala dig själv att du inte ska bry dig.... Det är faktiskt inte så konstigt att du inte gör det nu!



Förlåt att jag varit så inne i mina egna bekymmer idag att jag inte ens tänkt på att fråga hur det var igår...

2009-03-23 @ 21:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0