Trött som ett helt ålderdomshem...

Så många tankar man har när man bara har haft sig själv att umgås med i tre dagar.
Nu har jag legat hemma i min soffa och tittat på precis allt man kan se på tv, vilka jäkla skitprogram det görs nuförtiden (den där Tyra Banks, har hon gått och dött eller???? man börjar ju undra)
In i mellan har jag sovit, pratat med kusin med flera på msn och druckit lite vatten.
Sjukdomen har faktiskt bidragit med att jag tappat ytterligare i vikt och det är ju bra.
Är snart nere på min målvikt, vilket känns otroligt skönt.
Slippa känna mig så fläbbig (om det nu är ett ord ens) som jag gjort på sistone.

Är så sjukt jäkla trött på att ligga här hemma nu. Gjorde en friskhetsplan när jag blev sjuk och den gick ut på att jag idag skulle känna mig väldigt mycket bättre. I morgon skulle jag som genom ett mirakel vara helt återställd och kunna jobba på dagen för att sen gå på festen på kvällen och självfallet följa med Eddy ut för det vanliga lördagspaketet.
Jojo det kunde man ju tro, pigg och glad, kexchoklad.
Men icke, idag var jag och hämtade mamma på hennes jobb. Jag gick alltså från hemmet till bilen, körde tll limhamn och hem igen. Ställde bilen 100 meter från ytterdörren och gick in. Det kändes som om jag bestigit Mount everest två gånger på en kvart. Jag fick lägga mig och vila som en annan 80 åring, helt sjukt.

För att sammanfatta detta sjukt snurriga inlägg, JAG VILL BLI FRISK NU!!! tack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0